jueves, 8 de enero de 2009

Riofrío de Aliste:Cortometraje(Caravana de mujeres 04/2008)

FUENTE: WWW.ALISTE.INFO
Riofrío de Aliste:Cortometraje(Caravana de mujeres 04/2008)
6 de Enero de 2009
Presentado en el Festival Internacional de Cine de Gijón, basado en la Caravana de mujeres celebrada en abril de 2008

Revista del Festival Internacional de Cine de Gijón

Cortos Sección Oficial IV

ESPERANDO MUJERES

Estephan Wagner, Reino Unido/España, 2008, 34 min.

Abril de 2008.
Los promotores de la caravana que fadrá llegar a mediu centenar de muyeres solteres dende Madrid hasta’l llugar de Riofrío de Aliste en Zamora, tán iguando’l sitiu nel que se fadrán los actos programaos.

L’Ayuntamientu cedió un salón pa la receición d’acoyida, un llocal que tán pintando y acuriosando pa dar bona imaxen y consiguir que dalguna quede. Los mozos interesaos na caravana van apuntándose. Toos tienen ente 18 y 50 años y situaciones personales estremaes.

Nesta preparación, van pasando fechos cotidianos, como la perdifícil escoyeta de la ropa más afayadizo pal gran día. El programa lúdico-festivu que los solteros de Riofrío de Aliste-yos prepararon a les posibles moces ta milimetráu. Cuando lleguen, al rodiu les 14.30 hores, van recibiles con un vermú pa empezar a soltase.
Depués van xintar y llueu enseñarán-yos dellos de los sitios más vistosos de la zona. Depués de la cena será’l baille que durará hasta les 3.30 hores, cuando cuenten que salga l’autobús otra vuelta hacia Madrid.

Basándose nesti acontecimientu real y tomando como referencia la película Caravana de muyeres, dirixida en 1951 por William Wellman, el realizador alemán Estephan Wagner rueda esti documental humanu nel que, como tresfondu, déxase claro que la esperanza ye lo últimu que se pierde.


PARA VER EL TRAILER:
http://www.aliste.info/Periodico.asp?Palm=&Subrayar=&Iddato=14327

REVISTA Nº 9 - Viernes día 28 de noviembre
PÁGINA 6 de 16

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si respetas a los demás al comentar, te respetamos el comentario.
Si no respetas a los demás, te lo borramos.